תקנון משלוחים והחזרות

מדיניות משלוחים

סוגי משלוחים:
שליח עד הבית תוך 5 ימי עסקים – חינם
איסוף עצמי מהמחסן שלנו – בימי א'-ה' 10:00-15:00 – בתיאום מראש בלבד.

הערות ותוספות

* ייתכנו עיכובים בהגעת השליח במידה ומדובר ביישובים מרוחקים, קטנים, קיבוצים, מושבים, יישובים קהילתיים קטנים, אזור רמת הגולן ,אילת, יישובי הערבה ויישובים מעבר לקו הירוק. ביישובים אלה אין באפשרותנו להתחייב להגעת השליח עד 5 ימי עסקים.

* איסוף עצמי – ניתן להגיע אל המחסן שלנו בימי א'-ה' בין השעות 10:00-15:00 ולאסוף את החבילה. כתובתנו: הזיתים 90 גבעת שמואל. ההגעה בתיאום מראש בטלפון – 052-345-6131

*במקרה של שינוי בכתובת האספקה (לאחר קליטת ההזמנה באתר) ייתכנו עיכובים בהגעת המשלוח.

משלוח עם שליח עד הבית

השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר. שעות המשלוחים הן 20:00 – 8:00, על כן כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל, כתובת מקום העבודה שלך). במידה וחברת השליחויות אינה מגיעה ליישוב שציינת בכתובתך, ניידע אותך בעניין ונשלח את ההזמנה באמצעות דואר רשום או בתיאום לכתובת אחרת.

מדניות החזרות

הנחיות להחזרת מוצר

ניתן להחזיר את הפריט שרכשת עד 14 ימי עסקים מרגע קבלתו – ניתן לשלוח אלינו בדואר רשום או בהגעה עצמאית למשרדינו בכתובת – הזיתים 90 גבעת שמואל.
במידה והשליחה נעשית דרך הדואר יש לכתוב על גבי החבילה – לכבוד: VIMMIA
יש לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש וכי הוא נמצא באריזתו המקורית ועם התוית מחוברת לבגד.
ברגע שהחבילה תגיע אלינו חזרה יבוצע ההחזר בהתאם לבקשתך ועדכון יישלח במייל.
לפרטים נוספים שירות הלקוחות ישמח לסייע: בטלפון 52-345-6131 או במייל info@vimmia.co.il

חשוב לדעת!

ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך. בכל שאלה אנו זמינים עבורך בטלפון או במייל.
לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט (כרטיסי חיוב מידי), ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.